tiistai 16. syyskuuta 2008

Hyllyilemässä

Eilen otettiin Maisan kanssa hylly piirimestaruuskisojen hyppäriltä. Agiradalle ei vieläkään osallistuttu eikä siis kilpailtu piirimestaruuksista sen koommin.

Maisa suoritti tosi hyvin, ei voi muuta kuin olla tyytyväinen. Alku oli sen verran hankala, että ohjasin Maisan heti ekan esteen jälkeen väärälle hypylle. Mun keho osoitti suoraan sinne ja olin ilmeisesti ihan myöhässä ohjauksen kanssa, joten Maisahan suoritti niinkuin mun ohjeet tulkitsi. No, ei siinä mitään, jatkettiin rata loppuun ja loppu menikin hienosti. Maisa oli mun mielestä myös aika nopea, varmaan pieni vinkukana mun taskussa nosti sen virettä sopivasti. ;)

Vaikka virheeseen kului varmaan parisen sekuntia, niin ihanneaika (45s, radan pituus n. 170m) alittui silti melkein sekunnilla. Olin oikeastaan aika yllättynyt ja tietysti tosi iloinen, kiva tietää että meidän nopeus ihanteeseen riittäisi. Rata ei mikään kamalan vaikea ollut, mutta muutama aika kinkkinen kohta löytyi. Kepeille mentiin 90 asteen (umpi?)kulmassa ja se onnistui tosi hyvin. Parissa kohtaa käännökset meni vähän pitkiksi, mutta muuten aika sujuva suoritus mun mielestä. Ei mitään läheltä piti -tilanteita vaikka joissain kohdissa oli hämääviä esteitä lähellä lisäämässä vaikeuskerrointa...

ALkuun tietty harmitti aika paljon kun kuitenkin 0 oli aika lähellä, mutta täytyy kuitenkin olla tyytyväinen hyvään suoritukseen. Etenkin Maisalta hyvään.
Nyt purikin sitten kisakärpänen, ja tekisi mieli ilmoittaa kaikkiin mahdollisiin kisoihin, mutta täytyy varmaan kuitenkin vielä vältellä niitä A-esteitä ja sallistua siis vain hyppyradoille. Harmi kun niitä on niin vähän.

Mutta kohta tulee Maisalle juoksu (olisi pitänyt alkaa jo), joten taukoa joudutaan ottamaan kuitenkin.

Nyt blogi elää hiljaiselämää reilun viikon kun kirjoittaja keskittyy muihin kirjoituksiin. ;) Eli siis tiiviiseen lukemiseen vielä vähän aikaa...
*huoh*

Ei kommentteja: