lauantai 27. syyskuuta 2008

Tuhma pentu

Fisu käyttäytyi tänään ihan uskomattoman törkeästi.
Olin lähdössä agi-MM -kisoja katsomaan ja heittelin namuja Fisulle etsittäväksi mun huoneeseen, jonka ovella koiraportti oli kiinni. F siis ulkopuolella odottamassa pääsyä huoneeseen. No, Maisakin tietysti huomasi mun aikeet ja tuli myös portille kuikuilemaan.

Ja mitä tekee pentu? Irvistää ja ärähtää Maisalle! :O Siinä vaiheessa mä näin niin punaista etten varmaan koskaan ennemmin.. Mä en yhtään voi sietää tollaista käytöstä ja kerroin myös Fisulle mielipiteeni asiaan. Aika nöyrää koiraa oltiin vähän sen jälkeen ja ihan syystä.

Aiemmin F ei ole vielä kenellekään (etenkään Maisalle!) koskaan ärähdellyt, joten olin ihan ihmeissäni. Fisun huone ja Fisun lelut....

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Joo Ruutikin voi Vilille ärähtää tai pikkutappelun järjestää jos muka hänen nami maassa. Rasmukselle ei kyllä yhtään ole ärähdellyt kun Rasmus on Ruutin idoli. Mutta Vili on omituinen pikku koira.. :D